Trollbeads це датська сімейна ювелірна компанія, засновник концепції «намистина на браслеті». Гасло Trollbeads: «The Original Since 1976», що означає посилання на першу намистину, створену Сереном Нільсеном в 1976 році.
Trollbeads - компанія з вертикально інтегрованою структурою, яка здійснює весь цикл від розробки власного дизайну і виготовлення до глобального просування і поширення на світовому ринку.
Асортимент прикрас Trollbeads включає намистини, браслети, каблучки, сережки та головні прикраси.
Компанія щорічно випускає дві великі сезонні колекції (навесні і восени), а також кілька дрібніших колекцій до таких свят, як Різдво, День Святого Валентина, День Матері, День Батька, День Trollbeads, Хелловін та інші.
Trollbeads це не просто красиві прикраси, це унікальний спосіб життя, форма мистецтва, яка згодом набуває цінності - як емоційно, так і фінансово. Прикраси Trollbeads вже давно популярні серед колекціонерів, адже з роками їх цінність тільки зростає.
-
Бренд світового рівня з унікальною концепцією
-
Ексклюзивний продукт з великою історією
-
Надання права на використання торгової марки
-
Професійний супровід та підтримка співробітників компанії
-
Навчання персоналу
-
Знижки на прикраси і аксесуари
-
Постійний розвиток і відповідність комплексу стандартів
-
Рекомендації з маркетингу і реклами, надання макетів банерів, листівок, фото і відео- матеріалів, розроблених компанією
-
Широкий асортимент (близько 3000 найменувань ювелірних виробів) і постійне його оновлення
-
Висока якість виробів, основне виробництво знаходиться в ЄС (Данія і Німеччина, виробництво виробів з натуральним камінням в Латвії)
-
Орієнтація на масовий попит (середня цінова категорія 2555 EUR за виріб)
-
Оптимальний середній чек і висока оборотність
-
Єдиний корпоративний дизайн торгової точки і торгового обладняння
-
Вірусний ефект: купуючи наш браслет, клієнт буде до нас повертатися з певною періодичністю, поступово стаючи фанатом бренду і колекціонером виробів.
-
Стимулювання зростання показників торгової точки
-
Прийняття відповідальності за власні бізнесоперації, включаючи ризики і прибуток
-
Дотримання операційних, маркетингових и візуальних стандартів Trollbeads
-
Надання високої якості обслуговування клієнтів
-
Дотримання корпоративного образу Trollbeads
-
Рекрутинг, навчання і управління власним персоналом
-
Активна участь в маркетингових заходах, розроблених головним офісом.
У деяких випадках Франчайзі і менеджер магазину - це одна і та ж особа. В інших випадках Франчайзі володіє і розвиває кілька магазинів в межах обраного регіону. Тому Франчайзі повинен розуміти специфіку свого ринку, володіти відповідними компетенціями і успішним досвідом роботи в роздрібному бізнесі (бажано в ювелірному).
Франчайзі повинен бути готовий до дотримання всіх регламентів франшизи, активного управління бізнесом і до постійного навчання і розвитку.
Для запуску в форматі «острів», ми рекомендуємо вибрати самий центральний торговельний центр з хорошим трафіком і зручним паркінгом. Бажано, щоб торгова точка перебувала на першому поверсі, поблизу вхідних груп або в ювелірній галереї торгового центру.
Оптимальна площа острова 6-12 м².