Доставка та оплата

 

Безкоштовна доставка по всій території України  у відділення компанії "Нова пошта"

Доставка у відділення компанії "Нова Пошта" по Україні здійснюється в термін від одного до трьох робочих днів.

Дізнатися найближче до Вас відділення кур'єрської служби "Нова Пошта" Ви можете на сайті кур’єрської служби "Нова Пошта".

Після отримання повідомлення про підтвердження замовлення з номером ТТН (смс або e-mail) Ви зможете відслідковувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби "Нова Пошта".

Звертаємо Вашу увагу:  замовлення зберігається у відділенні кур'єрської служби не більше 5 робочих днів, після вичерпання цього терміну відправляється назад. Отримати замовлення може лише особа, вказана у транспортній декларації як отримувач. Для отримання замовлення у відділенні кур'єрської служби необхідно пред'явити документ, що посвідчує особу.

Просимо Вас при отриманні замовлення ретельно перевіряти цілісність посилки та у разі будь-яких проблем інформувати операторів служби підтримки наших клієнтів за телефоном  096-777-36-60 безпосередньо в день отримання посилки.

Замовлення з доставкою у відділення компанії "Нова Пошта" приймаються згідно графіка роботи кур'єрської служби. Графік роботи кур'єрської служби "Нова пошта" Ви можете знайти на офіційному сайті компанії.

Способи оплати:

Оплатити замовлення Ви можете:

по безготівковому розрахунку, оплата на сайті.
- по безготівковому розрахунку, 100% передоплата (попередньо наш менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження замовлення й даних для оформлення посилки, після чого уточнить реквізити для оплати). 
- накладним платежем, службою доставки Нова Пошта (попередньо наш менеджер зв'яжеться з Вами для узгодження замовлення й даних для оформлення посилки. Зверніть увагу, оплата за послугу переказу грошей закріплена за покупцем).

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з діючими нормами законодавства, ювелірні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну*.

Вся продукція, представлена в нашому магазині, оригінальна. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від підробок і гарантовано отримуєте оригінальні прикраси.

* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

Повернення:

Шановні покупці! Повернення придбаних в інтернет-магазині  «www.trollbeads.ua» товарів здійснюється у випадках та згідно з умовами, регламентованим Законом України "Про захист прав споживачів".

Згідно з діючими нормами законодавства, ювелірні вироби належної якості не підлягають поверненню або обміну *.

Товари, представлені в Інтернет - магазині «www.trollbeads.ua», оригінальні. Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний товар.

* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 15.05.1991 р № 1023-ХІІ та Додатки №3, а також постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172, до товарів відповідної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

У разі якщо Ваше повернення зумовлене неналежною якістю ювелірного виробу (виробничим дефектом), такий товар підлягає проведенню експертизи для підтвердження виробничого дефекту. Експертиза товару здійснюється при надходженні повернення на наш склад.

Повернення замовлень.

Для оформлення повернення потрібно зробити 3 кроки:

1.      Звернутися за телефоном гарячої лінії +38 (073) 777-36-60, +38 (099) 777-36-60, +38 (096) 777-36-60.

2.      Заповнити «Заяву на повернення» та вислати на e-mail: Trollbeads@ukr.net

3.      Повернути через будь-яке відділення або кур’єром ТОВ «Нова Пошта»

Зворотну пересилку ви оплачуєте за тарифами ТОВ «НоваПошта». Ми не зможемо отримати ваше відправлення, якщо воно буде відправлено «післяплатою». або з «пересилкою за рахунок отримувача»

Термін і порядок повернення

1.      Після надходження вашого повернення на наш склад, ми перевіряємо його до 3-х робочих днів на відповідність повернення всім вказаним нижче правилам.

2.       Після того, як ми приймемо і перевіримо повернення, грошові кошти будуть перераховані на ваш рахунок.

На жаль, ми не зможемо прийняти повернення в деяких випадках:

1.        Якщо відсутня «Заяву на повернення» та «Видаткова накладна» із вказаними причинами повернення;

2.        Якщо комплектація повернення не повна, відсутність упаковки, в якій вам товар був доставлений, ярликів, етикеток тощо;

3.     Поверненню не підлягають товари, перелік яких визначений Постановою Кабінету Міністрів України​ № 172 від 19.03.1994 р. На жаль, оформити повернення на парфумерно-косметичні вироби, щітки для волосся, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, білизну натільну, білизну постільну, панчішно-шкарпеткові вироби, товари в аерозольній упаковці тощо ми не зможемо.

Важливо! Якщо у вас виникли будь-які питання, пов'язані з оформленням замовлення, повернення, проблеми з реєстрацією облікового запису на нашому сайті - зв'яжіться з нами в зручній для Вас формі, і ми відповімо на всі питання і зробимо все можливе щоб вирішити їх в найкоротші терміни.